lördag 6 februari 2010

Jag loggar ut - inte för evigt, men för ett tag!

Jag kände att det var dags för en förändring nu faktiskt, en "personlig" förändring, som förmodligen kommer hjälpa mig på något sätt iallafall!

Jag ska logga ut - som det står i rubriken! Facebook och MSN hade jag tänkt lägga åt sidan ett litet tag för att se hur bra jag klarar mig nu när jag tidigare varit så beroende av det. No-life-varning men va fan, jag är inte ensam om det så det är lugnt ;) Jag tog bort MSN från datorn och Facebookfliken här på internet så jag slipper se och klicka mig in på fliken det första jag ser och gör när jag sätter igång Safari.

Jag har inte sagt något till någon, så det ska bli kul att se om man blir saknad eller om någon som helst märker att jag är borta :P Tror inte att jag har den turen faktiskt :P menmen, jag behöver en paus som sagt så det är luugnt ändå, gör det för mig själv ju :)

Läser "Yes-man" nu och shit vad den är inspirerande! Som ni kanske har fattat så är filmen med samma namn baserad på storyn som är beskriven i denna bok och den är sjuuuuk :O Om man bara säger ja så händer så mycket med en, positivt och kanske negativt, men ändå, man blir en som tar chanser och möjligheterna. Man slipper vara den som säger nej och inte vågar på så sätt! Danny Wallace som huvudpersonen och författaren heter är dock vuxen och har ett jobb vilket gör det hela lite enklare då han inte har skolan som begränsar hans chansningar och så vidare. Inte att rekommendera att göra en så drastisk förändring i livet nu dvs. - så om ni tänk på det, lägg av! ;D

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar