torsdag 3 september 2009

Olympiska Spelen?

Som ni kanske kan gissa har detta inlägget med min fäktning att göra och mitt stora mål om att bli "world champion" :D det e mitt "hemliga" mål nu and I'm sooo going for it! :)

Anyways så har SOK - Sveriges Olympiska Kommitté - ringt till mig och frågat om jag vill göra vissa styrketester hos dom :D haha snacka om att jag blev lite paff! haha ;D så det ska bara bli av nu någon dag tror jag ^^ 2 dagars styrketest inför SOK.....låter ju...lätt? haha usch nej ^^

Så jag satsar rätt hårt på träningen nu när säsongen är igång igen :) det känns som att denna säsongen kommer gå riktigt nice och att jag kommer bli nöjd :) Var tillexempel i Danmark idag och tränade med några från deras landslag och imorgon väntar ett fäktläger över helgen.....och nästa helg äre tävling and it goes on and on and on.....så det är UNDERBART! :D

Nej nu blire plugg innan jag ska ta och slappna av lite in my body and soul (Y) Yoga here I come! :D

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar