torsdag 3 september 2009

Back to basic!

Yes...skolan är igång igen, svininfluensan flyter på som vanligt och studentmössor beställs!
Jag vill påstå att jag och resten av treorna på ProCivitas lätt måste ha världens mest chill schema nu sista året! Det är grymt underbart att börja 12:40 och sluta 14:20 på onsdagar t.ex. :D Och ettorna :O alla är så småååå :O OCH SMARTA! snittet på en elev på NV-programet ligger på 312p :O hahaa e det inte lite ironiskt :P och dom är typ oändligt många som sagt :P självklart finns det ju några som man lägger märke till mer än andra - haha va fan...låter det fel om man säger att 1:or ser bra ut? Det är 2 års skillnad? Jag tycker inte att det spelar någon stor roll precis så jag fortsätter tycka så som jag gör :D

Vi beställde studentmössor/kläder i går...det kostade ju ca. 1200 kr att göra det! Men då valde ju man såklart enligt procce-style det dyraste och finaste paketet och så :D haha men det kommer bli skitfint när man får det nästa år på våren! haha jag fick värsta flashbacksen och allt när jag satt och tänkte på vilken text jag ville skriva i min mössa...åååh va åren har gått förbi alldeles för snabbt...vilka minnen man har och sååå mkt man kommer sakna alltihop...det går inte att beskriva det jag kände just då, men det var fint ^^ haha!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar