tisdag 21 juli 2009

Reporting in!

Så nu ligger jag och kollar på "So you think that you can dance" och guuuud va sexiga många tjejer är där....älskar tjejer som dansar :D haha alla verkar ha en så underbar personlighet, för att inte snacka om kropp...DAMN! haha

Förutom att jag kollar på det så drar jag händerna genom mitt nyklippta hår :O haha jag träffade Crille idag för första gången på tre veckor och han sa: "haha, fan va snyggt det blev, jag gillar det....fast jag vet vad folk kommer tycka om det, men va fan, vi går på ProCivitas så du kommer passa in bra."
Och även tjejerna tycker om det så det känns bra :) bara en tjej har klagat, men om hon tror att hon kan göra det finare så kommer jag gärna bort till henne så kan hon klippa mig hur hon vill (nästan) ;)

Så nu är Crille tillbaka och det blir kul att jobba nu igen när man är två :) haha det har varit rätt ensamt och tråkigt, så jaa :) gött säger jag bara!

Nu blire mer tisdagmys en aning ensam, men va fan, jag har det väll bra I guess :P

Ciao!

2 kommentarer:

  1. Hejhej! Alex tipsade om din blogg, o jag hittade den! (förresten, detta är Hanna, Alex kompis, den blonda av Hannorna) Sjukt gött att du har fattat att det är coolt att dansa! Hemma i vår håla tycker de att man är tönt för att man inte håller på med nån riktig sport! Men dans är sjukt bra!

    Ha det bra!
    Hanna

    SvaraRadera
  2. hmm, denna bloggägare känner jag igen :P

    So you think you can dance ÄR ett bra program. Snygga tjejer i överflöd är alltid trevligt.

    SvaraRadera