söndag 5 juli 2009

Marko Polo

Yees, första dagarna av mitt sommarlov var rätt hemska måste jag säga :/ vi hade en kusin här från Kroatien, vars namn är Marko och han gillar vitlök, sååå, jag kanske inte behöver säga något annat....förutom att han sov i mitt rum! Usch, vitlök borde förbjudas eller iallafall räknas som något giftigt och farligt!

Aja, med öppet fönster så överlevde jag iallafall det...och på dagarna så var det åt helvete segt. Killen bara satt vid sin dator och chattade med sina polare :O ingt Helsingborg, ingen solning på altanen äns? Lixom vad fan kom du hit för då?! Haha, aja...han är väll schysst, bara lite konstig ibland :P Och jag tror att några tjejer skulle gillat hur han såg ut :D han har samma fina kroppsbyggnad med de fina musklerna och allt som mig ^.^ så det e väll inte fel :D haha

Sen åkte han iallafall hem och jobbade och gud vilket stort rum jag nästan har, har jag kommit på :O rätt imponerad faktiskt :P

Haha klockan är 3 och jag vet inte vad jag snackar om längre :P kortfattat så gick min första vecka av sommarlovet åt...ja, det var inte kul så att säga :P

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar