söndag 12 juli 2009

Anteckningar från mobilen kl 03:00 inatt...

"Åt helvete med allt! Jag hatar verkligen mig själv för den jag är :( allt jag gör är att jag försöker vara snäll och verka som en okey kille och hur fan slutar det? Jo i att jag ligger kl 3 på natten och skriver detta...för det funkar fan inte för mig att vara just det när det handlar om tjejer :(

Om en tjej ser riktigt bra ut och har en kompis som också gör det och man är jätte intresserad av båda två, då får man absolut inte säga det man sa till den ena till den andra också...för då är man en player som säger samma sak till 2 tjejer...va fan :(

Jag blir verkligen ledsen när folk ska tycka något sånt om mig, speciellt när jag vill vara deras vän...det är inte ofta jag är ledsen och det är något jag sannerligen hatar. Mitt leende och min attityd är allt jag har, och när det blir ändrat eller ifrågasatt blir allt jobbigt!

Så nu vet jag :( Jag är nog för snäll för att vara något mer än kompis med någon tjej, om ens det...och det är okey...jag har inte problem med att ställa om min attityd, men...jag kommer nog att sakna det själv, förmodligen ni också!

Men jag måste tänka på det lite. För stort val för att göras kl 3...måste få pratat med lite folk om det först också. "

Ciao!

1 kommentar:

  1. denis, min älskade vän.
    Du är så himla bra, du är en kille som har allt. Du är den mest omtänksamma och goa person jag vet.
    Du kan allt, bara du vill:)

    SvaraRadera