måndag 20 juli 2009

I like it!

Jag har kommit på att jag ÄLSKAR sms på morgonen...haha no sarcasm here! Sen jag träffat inte fan vet jag, men någon tjej var det som jag började smsa med riktigt mkt, och nu senast så har det blivit Cecilia från Båstad.

Haha tjejen är rätt underbar så att säga :) och hon gillar att smsa verkar det som iallafall, vilket jag gör...så för någon dag sen blev jag väckt runt klockan 8 på morgonen, av ett sms från henne, och i vanliga fall så blir jag rätt sur om någon väcker mig så tidigt, men just att det var ett sms från henne och allt :) så det e rätt skönt, har någon akustisk gitarr som spelar lite sådär lugnt och mjukt som signal och att bli väckt av det och att sen läsa att det e från henne; i min värld på morgonen så känns det för ett ögonblick att jag är på någon paradisö och eftersom jag sover med mobilen bredvid mig i sängen så kan jag nästan känna att hon är där bredvid mig istället, giving me that good-morning kiss....men ja....som sagt: NÄSTAN ^^

Och så är det varje morgon: jag vaknar, kollar mobilen innan jag gör något annat, ibland får jag inget sms på morgonen, men då skickar jag ett till henne istället to make sure my morning will be as nice as usual :D

Ciao!

1 kommentar: