måndag 6 juli 2009

When I see you smile, I can face the world! <3<3

Aa, min summer crush heter iallafall Paulina Ohlzon och det är Caitlins - vars fest jag var på och såg då henne - kusin.

Ojojoj, vilken tjej asså...det hela började med att jag vaknade upp från en fantastikt bra dröm, och smsade Caitlin: "Guuud, vem är tjejen jag drömde om?! Hon var på din fest, hade blont typ 'lockigt' hår, tror hon var ett år yngre än oss för hon hängde med din bror och en annan kille i samma ålder tror jag och hon såg typ bäst ut av alla där. Någon ide om vem det kan vara?" :)

Så svarade hon då att det var hennes "kusin Paulina från Båstad och hon är tyvärr redan upptagen." Lille Denis tyckte att det lät OK lixom, hon kan vara tillsammans med någon om hon vill? Men jag bara var tvungen att prata med henne, se hur hon är som person och så :)

Och nu har vi snackat lite och så, och hon verkar vara huuur underbar som helst också :) så vad ska man göra? Haha i skrivande stund fick jag ju reda på att hon ska vara hos sin - som hon vill kalla det - "pojkvän" och mysa lite ^^ så mina chanser sjunker ju ständigt :) haha men aja, alla kan inte alltid få det bästa....bara det att jag alltid hittar någon annans tjej och aldrig en som jag kan ha själv :( menmen....min tid kommer väll :)

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar