onsdag 8 juli 2009

Forbidden fruit and me!

Yees...sad but true, men så är det alltid...av någon tråkig anledning fastnar jag alltid för en tjej som jag typiskt aldrig kan få :( och vad ska man göra lixom...om man nu har fastnat för henne så e det svårt att bara låta allt va och glömma henne...

Självklart så är det så att jag dessutom - förutom att de alltid bor för långt ifrån mig, eller är för kräsna för att gilla mig - alltid fastnar för tjejer som redan är upptagna :( och fan va jobbigt det är :(

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga eller göra längre...jag börjar tro att jag helt enkelt inte ska vara tillsammans med någon längre? haha jag har det egentligen bra som det är nu, förutom att jag saknar någon att dela min romantik med och alla känslor och bara have a good alone-time med...men aja...jag kanske ska släppa min "bli gift, få en underbar dotter eller son, bra jobb, hus vid någon fin strand någonstans och tropiska frukter och paradisfåglar utanför mitt fönster"-dröm.

Men aja, kommer nog alltid falla för den där perfekta tjejen som är upptagen eller gillar någon annan....aldrig någon som jag kan få, som gillar mig tillbaka och som inte uppfyller mina drömkrav...det är åt helvete när man ska behöva leva så, men jag tror att det ändå är värt det :) It might change with time lixom? :) haha

Yepp, always think the best :) haha

Ciao!

1 kommentar:

  1. Du ska få ett tips av mig, för det första, håll hoppet uppe, visst tjejer kan vara upptagna, men då gäller det att leta bland de som är lediga, hittar man ingen, så låt det gå en tid sen ut o leta, elr rättare sagt, din rätta tjej kommer komma till dig, alla har svåra tider med kärleken, man letar efter den perfekta tjejen, den tjejen man drömt om i alla år, visst jag hittade min i rätt tidig ålder, men den dagen kommer för oss alla, gäller bara att ha tålamod och ha hoppet uppe, du ska se att du hittar en tjej, under tiden, låt min tjej vara ;) skämtåsido, din drömtjej kommer komma till dig, tro mig :) Peace out

    SvaraRadera