måndag 6 juli 2009

Äntligen en sommar med fint väder! :D

Aaa det var ju ett tag sen det var så här varmt. Men början av sommarn var ju inte alls så fin...det var då min syster och mamma bestämde sig för att de skulle lämna kvar mig och pappa här hemma helt ensamma och sticka på solsemester nere i Kroatien i en månad. Mamma skulle samtidigt leta sommarjobb till mig nere vid stränderna och så, men det hörde inte till deras smester så jag tror att hon skippade den delen lite :)

Men det är bara bra, första dagarna av sommarlovet sommarjobbade jag flitigt med Crille och det gick riktigt smoooth ^^ sen lämnade han mig och åkte iväg med två av våra tjej vänner och åkte Europa-runt/tågluffning i Europa :) Kul för honom lixom ^^

Sen var man ju på Caitlins 18-års fest och det var nice :) lite tråkigt att jag stack hem så tidigt bara, men vad ska man göra...however så var det på den festen allt bara skakades om lite ^^ för guud, hon såg fantastiskt bra ut då och det var då jag såg henne lixom....ojojoj :)

Aja, det var allt för de dagarna :) Kommer skriva om de senaste dagarna nu istället, för allt innan festen var jättetråkigt :P haha

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar