onsdag 8 juli 2009

Båstad och Rix FM

Hade det riktigt bra igår, verkligen :) det började med att jag käkade på Max :) riktigt nice, träffade en tjej som jag hade en otrolig crush on i högstadiet :) så jaaa, sen så var man i Båstad vid kl 18 I guess :) Då var det att träffa Alexandra och hennes tjejkompisar som stod på schemat :) och det var riktigt kul :) vi kollade på Rix FM och hade det jättebra...sjöng gjorde vi också :) aaa så vi försökte hitta något ställe att hänga, men ingen var tjugo så det gick ju som det gick....så besviken jag är över Båstad? jätte få uteställen ju! :O inte OK!

Sen vid...ingen aning vad klockan var.....så träffade jag Paulina :D:D och hennes vänner och hennes ex. Och Paulina och hennes vänner var riktigt sköna :) och alla 3 såg riktigt bra ut :) och deras personligheter fick verkligen mig att känna mig bekväm och att trivas :) till slut var klockan 3 och kvar satt jag och en av Paulinas vänner och pratade lite sen kom pappa. Så vi promenerade hem till henne där vi sa hejdå och så, sen var det hemresan som väntade och under hela den så kunde jag inte sluta le riktigt :P

Yees så kul hade jag i båstad och det blir lätt många fler besök :) Ni borde också åka dit och träffa folk!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar