onsdag 3 juni 2009

Anteckning direkt från mobilen :P

Jaa detta skrev jag runt kl 2 någonstans:

Jag såg ett CSI avsnitt nyss och kom att tänka på en sak som stör mig en del. Och det är tjejers attityd mot killar som gör sitt bästa för att ens säga "hej" till dem. Avsnittet jag såg slutade med att en tjej sprang fram till en av huvudkaraktärerna och kramar om honom. Tänk va skönt att vara så omtyckt av någon. Fast verkligen kärleksfullt, jag menar inte sånt som jag får ibland som låter: "Heej, gud va längesen det var man såg dig. Ååh vad jag har saknat dig och är glad att se dig." Utan nu menar jag typ att inget behöver sägas och att jag kan krama tillbaka och tänka på vad fan jag hade gjort utan henne. Just nu vet jag ingen som är sådär "förtjust" i mig och jaaa, jag vet att det är svårt för dom som är singlar att uppleva det jag snackar om, men på något sätt är det väll här ett förhållande borde skapas, när detta väl händer. Haha jag har tillexempel kommit på att jag inte alls gillar någon tjej på riktigt, det är nog samma skådespel med alla, för alla tjejer är likadana mot mig med. I slutändan är det ju så att den vi vill vara tillsammans med är den som gillar oss tillbaka, den som ler sådär ny-kärt varje gång ni ser varandra och som du verkligen känner gillar dig...Jag vet iallafall att det jag letar efter är en sån tjej. En tjej som tycker om mig, får mig att må bra, får mig att tro att jag är snyggare än alla andra och får mig att tänka att varje dag är så jävla bra och värd leva :) för det är den tjejen jag vill gifta mig med, skaffa 2 små barn och picknicka med på en cliché-äng med ett typiskt träd bakom oss :) mmm men henne kommer jag väll få leta efter ett tag och jag hoppas att mina värderingar är likadana när jag väl hittar henne :) men den som väntar på något fint, väntar aldrig för länge säger dom ju ;)

haha go Denis go eller vad? :P jag har idag lite problem att fatta hur det hänger ihop med det här "attityd mot killar som kämpar för att säga 'hej'". Fast det är väll ändå det, att jag tycker att dom borde få en chans dom med, för jag tror alla får kämpa sig fram till att verkligen säga det dom vill till någon som de gillar första gången. Äsch inte vet jag :)
Nej, nu snart blire lite plugg på riktigt (Y)

Ciao!

1 kommentar:

  1. oj... du lyckades just mycket flummigt formulera något som jag själv haft i huvet jättelänge, citat; "En tjej som tycker om mig, får mig att må bra, får mig att tro att jag är snyggare än alla andra..." jag håller inte med om det du säger om gycklet, men, oj, jävel vad det passade annars... puss

    SvaraRadera