måndag 1 juni 2009

Snobbar...och rika killar...

As I think of what I would like to become in my next life, I think of a rich boy living the "best life ever"...och så är det för mig, för jag är så trött på folk som säger att "alla dom där snobbarna är dom killarna som ingen vill ha och bara tror att dom har det bra och att alla gillar dom" för va fan, konstigt nog så är det alltid så att tjejerna hänger runt dom...alltid de som ser bäst ut också, kanske inte dom som har en bäst insida, men utsida...även om det inte är det jag går efter så är det ju ändå utsidan som bestämmer om man ger någon en chans att ens säga "hej" till en. However så kvarstår min poäng att "snobbarna" lever verkligen the best life, för dom har folk som är omkring en hela tiden, kan göra vad dom vill pga pengarna, och jag menar....dom kan väll också vara romantiska ibland, och med tjejer runt om en och en massa pengar så löser sig det mesta ju?

Vet att jag kommer få många mot mig, och jag vet att det är typ mot min moral att tänka som jag gör, och jag vet att jag egentligen skriver att jag kommit på något jag själv inte tror på riktigt så don't attack me now! Jag bara tänker som sagt, liiiite rätt har jag väll ändå? Dock vill jag säga att jag är helnöjd med mig själv och att jag garanterar att jag har mycket att ge, kanske inte ekonomiskt sätt, men annars :) haha bara så att läsarna vet så är jag en liten go' rackare ;) haha

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar