tisdag 2 juni 2009

En andra chans! :D YES!

Wow, Chris, förlåt för att jag var sur på dig och trodde att du bara vill mig och andra det sämsta :P ringde nyss och pratade med ProCivitas' egna gud :P Vet ni vad han sa?! Att han ger mig en andra chans att göra mitt säljmöte med motivationen att "han vill bara att vi ska lära oss". haha Vilken kille? Aja, man kan ju säga så att mitt hjärta har lättat nu och att det känns sådär RIKTIGT JÄVLA NIIIICE nu :P nu ska jag inte göra honom besviken! har bara ett sommarlov att lära mig hur jag inte ska göra det dock :P får se om det räcker och hur det kommer bli :)

Haha älskar vi inte nästan alla ProCivitas lärare eller vad?! Det finns nog inte många lärare som är som dom och som verkligen bryr sig om varje person som de gör på skolan.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar