måndag 1 juni 2009

Även en resa på tusen mil måste börjas med ett steg!

A nu har jag iallafall kommit någonstans i mitt liv :D Jag har pratat med henne, genom msn och inte alltför länge. Men jag har gjort det :D haha Crille kommer bli så stolt över mig när han får veta! Självklart är det Linn jag snackar om :D Yees, the one and only tycker jag :) Och hon verkade ju vara riktigt sådär söt som hon ser ut, som personlighet också. Underbart!

Och hela, halva kvällen har jag bara pratat om henne och mitt lilla problem med en av mina många vänner från Göteborg :D Min favorit måste jag säga :) hihi så hon har hjälpt mig att komma över lite av mina problem och hinder kring mitt kärleksgrejs jag har nu :P haha min kärleksperiod kanske jag kan kalla det? För det är allt det är just nu, skolan är ju slut och sommarn är på väg hit, om den inte har kommit redan dvs. Så jaa, jag känner att jag gör allt rätt just nu, sakta men säkert.

E jag inte för duktig? Jag längtar tills den tiden kommer då jag kan gå fram och prata med henne och andra tjejer och kännas att jag inte behöver skämmas, för jag vet att den kommer en dag :) för jag är också bra! Haha ;)

Ciao!

1 kommentar: