tisdag 2 juni 2009

Åt HELVETE med skolan (y)!

Så glad var jag ja :D haha e väll för att jag nyss käkat kebab med vännerna så jag känner mig tjock nu :P naaaat, men man kan ju inbilla sig att det var så! :D

Anledningen till rubriken är att jag nyss har kollat mina kursval till 3:an och detta var vad jag skrev till Crille nyss i ett sms, för det var så jag kände:

"17 ämnen har jag nog som jag ska köra på :O:O:O shit! Helvetes jävla skit eller vad! 17 ämnen :O jag har läst 25 ämnen på 2 år, 8 ämnen mindre än vad jag ska läsa nu på 1 sista år :O haha snälla skjut mig!!! :O"

Asså jag kommer ligga på ett poängsnitt på ca 4000 :O man behöver 2500.....lamt, men ämnena är ju så intressanta och eftersom jag inte vet vad jag vill bli så tänkte jag gå och bli behörig för allt! mmm snälla folket, tyck synd om mig, för jag tycker synd om er :( glöm allt jag sagt om att "det blir chill i trean" för det blir det bara om man har fått ett bra snitt innan och om man vet vad man vill studera efter gymnasiet...annars blir det såhär :/ aja, får se hur det blir med livet nu :( får gå och gråta en stund först I guess :P haha sen blire träning, och förhoppningsvis är det bättre med Nina idag, hon och hennes ben vill inte komma överens, och Nina vägrar acceptera att hon måste anpassa sig efter benet och inte tvärtom :P haha

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar