måndag 1 juni 2009

Sömnproblem

Nej nu kan jag inte somna igen, fast att jag NÄSTAN försöker! Betyder det att jag har sömnproblem? För det är ju inte så att jag inte kan somna, bara att kl 2 är en lättare tidpunkt för mig att somna på :D haha ^^

Så här ligger jag och kollar på American Inventor och tänker lite själv.

Det finns lite saker som jag har tänkt rätt mycket på nu och som verkligen påverkar och har påverkat mig och mitt liv så mkt och det är: fäktningen, flyttningen till Australien och jag vet inte vad mer, men något är det som jag tänker på. Den ständiga romantiken i luften omkring mig kanske? Mahaha! :D

Tänk vad allt bara hänger ihop? Har ni tänkt på det? För mig är det iallafall verkligen så, alla dessa ovanstående saker är bundna till varandra.
Iva (en underbar vän till mig) frågade mig om jag hade tänkt studera vidare efter 3:an. Och det är klart att jag tänker, frågan är när, var och vad. Jag menar...nu i december ska jag mönstra är det tänkt. Om jag klarar mig då kommer jag bli inkallad till lumpen, men hur löser det sig om jag är i Australien då? Pappa söker ju jobb där och det kommer bli helt galet skönt att få flytta! Men lixom jaa, som hon sa så kommer jag lämna alla...

Och där kommer fäktningen in. Tänk att man har hållit på med någonting så länge att man inte längre kan tänka sig att göra något annat. Jag vill inte påstå att det är så till 100% dock är det med säkerhet så till 95%. Jag har fäktats i över 5 år nu och jag kan inte räkna upp hur många kontakter jag har fått genom sporten, runt om i hela världen. Men under 5 år har jag lärt känna min Louise och min Nina så bra, och vi har fan varit borta i Lettland eller Litauen eller vad det nu var tillsamman! Det är längre bort än jag varit med någon av mina vänner, förutom Crille & me goes NY-style! Wow dom tjejerna, jag känner att jag verkligen har fått någon connection med dom och att om det är någon tjej som jag kan snacka med om typ vad som hellst så är det dom 2. Jag har nästan känt dem längre än Crille :O haha jag ler ett sånt där litet halvfejkat smile för att dölja att jag nästan vill gråta när jag tänker på att jag snart lämnar dom här i Sverige och att vi går åt vars sitt håll :) känns konstigt att tänka så med dom vet att dom får komma ner till mig och solen när dom vill och ta det lugnt i Australien :)

Mmm, tänk på den ni! Tänk så mycket ni överskattar era närmaste vänner! En dag finns de inte där och då kommer ni säkert bli förtvivlade över hur mycket de verkligen betyder för ert liv.

Nej nu ska jag sova lite :) e rätt trött av att ha spelat bowling (kom 2:a förresten :@ därför jag inte har skrivit något om det idag), käkat på restaurang och bara stekt lite på min studsmatta och fått en sån där sexig bränna :D haha

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar