fredag 29 maj 2009

Elitidrottarhelg med massa plugg och träning..

Jahaja....då ligger man här en fredagsafton och tänker på vad fan man ska göra i helgen :) Crille e borta på Siesta och vem fan ska jag då ta med mig till gröningen och bara ta det lugnt och njuta av vädret med?

Det finns så mycket jag känner att jag måste/vill göra just nu...ligger och kollar på Hitch nu, haha typiskt att han ska vara på TV när jag nyss pratade med Crille i telefon om hur vi ska göra nästa år och det verkar som att jag kommer hänga med till Siesta då ^^ haha om jag är i Sverige då dvs. However så vågade Crille utmana mig om vem som kommer strula med flest tjejer där :P hahaha inte snäll av honom att kränka mig sådär, men jag gick med på tävlingen ändå :P Så jag tycker det passar bra med lite go' coaching av den bästa raggningscoachen :D haha vi får se hur allt löser sig, men jag känner att jag borde praktisera lite med replikerna och så med någon tjej :) haha ^^ då hade det varit nice på riktigt! Jag måste nog leva lite mer har jag kommit på! MYCKET mer :)

Till helgen blir det nog en riktig elitidrottarhelg = lite plugg och lite träning och inget festande :P haha det där passar bara vissa har jag upptäckt och det e fan inte många på min skola som förstår sig på mig :) men jaaa, får väll ta och chilla lite mer jag med, 6 träningar i veckan är lite sådär va? :S allt skulle varit lätt om man blev inbjuden till lite saker istället, men jaa...kanske kommer någon gång också.

Njut av helgen nu allihop!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar