måndag 25 maj 2009

Inte okey :O :D

Min moster ringde nyss och frågade hur min dag var, jag svarade ju jätte glatt att det var lätt runt 20 grader ute idag och vi var ute hela dagen och chillade...NI TROR INTE HON KONTRAR MED ATT DOM HADE MINST 32 grader ute HELA DAGEN idag och att dom satt och käkade färskplockade jordgubbar från deras egna lilla växtrike :O not fair...hur mkt jag än gillar Sverige så saknar jag fan solen och värmen sådär 366 dagar om året! Ja gärna så mkt sol och värme att det blir över till en hel dag någon gång :D haha
Men det sitter ju fint att bli erbjuden att komma dit till sommarn :O :D 36 grader minst under sommarn ju! :D underbart ju! haha :D

Tänk på det ni, ni kanske har någon släkt någonstans, ta kontakt med dom, fråga om du får åka till dom över sommarn, jag lovar er att det kommer öppna ännu en dörr som lixom...jaaa...ni kommer vara glada att ni gjorde det :D haha

Ciao!

2 kommentarer:

  1. d uslipepr dock krig och folkmord var 4:e år

    SvaraRadera
  2. va? haha vem fan är du! :P din negativa jävel?! och anonym är du också...inte okey, inte alls!
    så jag säger: DIIIN MAMMA! och så, nu måste du komma och slå mig ^.^ Om du vågar ;) haha...

    SvaraRadera