söndag 24 maj 2009

Strangest dream :o

Jag behöver verkligen en drömtydare känner jag :o
Låt mig berätta om min dröm bara:

Det hela börjar med att jag och min bästa vän Crille (Christian) typ simmar runt i någon sjö med jätte klart och fint vatten. Men efter ett tag tröttnar vi och sticker hem, men i omklädningsrummet så - efter att Crille har stuckit - träffar jag en "svart" kille, och tydligen så känner jag honom rätt bra? However så efter att jag duschat klart så börjar vi tjafsa om vem som är bäst på att springa, och det slutar med att jag utmanar honom till någon tävling om vem som kan springa 2km snabbast. Nu kommer en tjej in i omklädningsrummet också, haha! Det knepiga är att tjejen som kommer in går på min skola, fast en klass under mig och heter Denice Lindell. Aa iallafall så kommer hon in, och det hon gör är att gå fram till mig och kysser mig först på kinden och jag kysser tillbaka på hennes hals, sen kysser hon mig på mitt lår?! haha
Jag gillar ju inte ens tjejen något så speciellt!

Någon som har en idé om vad det är som händer? Om vad den svarta mannen kan betyda? Eller vart allt kyssande kommer ifrån?

Ciao!

4 kommentarer:

  1. jag tror att den svarta mannen hade vunnit mot dig i spring tävlingen =D.. gissa varför ;)

    SvaraRadera
  2. jag tror faktiskt att drömmen menar att du helt enkelt inte kommer vinna mot den svarta mannen i spring tävlingen,, du kanske känner en svart kille, det kan ju betyda att han skulle vunit över dig i en tävling

    SvaraRadera
  3. jag tror att drömmen helt enkelt menar att du kommer att förlora racet med denna svarta kill,. Kanske e de så att du känner en svart kille, och då kan de ju betyda att du vill veta om du e bättre än honom på att springa, vilket du antagligen inte är ;).

    SvaraRadera