tisdag 26 maj 2009

Vilket jävla skitväder!

haha fick nyss en snilleblixt! och trevligt nog åskade det till precis efter :P haha "gud" menat väll att jag inte är rätt person att få snilleblixtar :P haha I was meant to be dumb! :P haha naj! men det jag kom på är att det finns fan ingenting som heter "vilket jävla skitväder" eller "dåligt väder" överhuvudtaget. Det är egentligen sig själv man går på och kritiserar när man säger så, för alla väder, alla tider allting har sin positiva sida...ALLT! så om man tycker att något väder är "dåligt" så är det du själv som är riktigt jävla dålig som inte kan göra något bra av saken ju? Jag tycker det verkar logiskt?

Jag själv sitter och kollar på Pirates of Caribbean, skrattar och käkar popcorn :) det finns några filmer som är bara så otroligt bra att se på när man vill kolla på något bara, och jag vill påstå att ett par långa filmer som man bara älskar och uppskattar är perfekt, som t.ex. Pirates, LoTR, Gladiator och självklart Madagaskar 2 :D

Självklart finns det ju downsides of allt också...som att jag sitter och skriver en massa om ett säljmöte jag ska ha med Chris imorrn där jag ska få MVG :D haha

Så vänd på det "tråkiga" vädret och hitta något ni gillar att göra inne istället :) Jag menar, det är ju ett perfekt tillfälle att sticka hem till någon man gillar och bara chilla lite, dricka te och bara mysa? Om man inte har något annat för sig såklart ^^ haha

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar