måndag 25 maj 2009

Underbar dag idag :D

Crille och jag chillar galet mkt i solen :D haha diggar Crilles blick något enormt!


En bild jag fick på en nyckelpiga som jag blev nöjd med :D

Yes det var verkligen underbart idag! Även om jag nu faktiskt somnade så sent som klockan 02:45 inatt och vaknade 05:30 :O haha jupp så var det. Men det e lugnt, jag har hittat ett sätt för mig att verkligen somna i lugn och ro! Anledningen till att jag la uppe till nästan kl. 03.00 var att jag hade sååå mycket att tänka på angående vår personlig försäljnings sluttenta...och hur jag än vände och vred på mig i sängen så kunde jag fan inte somna in...så det jag gjorde var att jag började tänka ännu mer på det, för om jag är riktigt grym på att tänka ibland så blir jag trött till slut. Detta ledde till att jag helt enkelt bytte idé från en klockren som jag redan börjat skriva om till något helt nytt :P

Men det är först efter att jag har tänkt på från vart den första stenen kom ifrån till om jag är typ GRYYYYYYYMT omodern för några som lever i något annat solsystem som jag blir så trött :P haha någon annan som också har tänkt på något sånt wicked när dom ska sova också? Jag har iallafall fattat hur man ska lösa detta ilandsproblem! haha *ler och ser helt stolt ut* :D man ska göra så att så fort man får något som man tänker på riktigt mycket ska man ta och skriva ner det! Och man ska inte bara skriva ner själva tanken...skriv verkligen allt som ni kommer på om ämnet! som att ni skriver en bok! haha :D när ni e klara med allt, då ska ni ha tatt fram argument för och mot er teori eller tanke, möjligheter om varför du har tänkt som du har och liknande :D När ni är klara med allt, då kommer det vara helt tomt i huvudet...tänk på morgondagen, och ladda mentalt, så kommer ni somna in fint :) haha dagens lilla tips till mina få läsare :D haha

Men hur som helst! Dagens dag :D gött var det, jag började med att sticka till skolan och kolla film på historian, om kalla kriget, (Y) - ändå rätt soft ju - sen efter det stack jag och tre andra polare och satt oss på Espresso House och fika lite :) crille den jäveln fick mig att ta en stor varm choklad och inte en kopp te....inte okey! haha however så satt vi där ett tag, tills vädret sprack upp ordentligt, under tiden kom det och gick det en massa Procce-elever hela tiden, det var ju trrrevligt, Lovisa kom förbi med sina jeansshorts och jag fick inte chansen att säga till henne hur snygga dom faktiskt var, även i verkligheten, hade bara sett dom på bild innan :) haha eller så skämdes jag för att säga det, för jag skulle säkert stamma fram orden pga. att hon är så söt och allt (blir ju jobbigt då för lilla mig) :D och hennes bästa vän var ju där :P haha funkar ju inte då, aight?

Efter fikan var det dags för mig att köra oss till Örby ängar borta vid Rydebäck...vi skulle hålla på med någon Nk-grej där...en exkursion tydligen...haha inte för att det var mitt fel eller något men vi kom ju såklart fel först, och inte ens en brevbärare i Råå visste var det la.
Men eftersom jag hade "läget under kontroll" fortsatte vi bara vidare och kom rätt.

Den här exkursionen visade sig vara riktigt intressant och rolig :D men av någon jävla anledning fick jag den mest maskulina uppgiften av alla: att gå runt och fota alla blommor och djur jag såg. HAHA skratta åt det ni, men det blev ett par riktigt fina bilder :D
Crille och jag bestämde oss för att vi skulle gå runt barfota och med uppkavlade byxor (självklart när vädret var som det var tycker jag ju) och eftersom vi var nästan omringade av enorma tjurar med enorma horn tyckte jag att att testa hur bra det här elstängslet fungerar som ska skydda gående från vägen från tjurarna bestämde jag mig för att helt enkelt för att slå på det först och sen hålla i det och skaka det...TRO MIG! går ni vid tjurar så don't piss them off, stängslet var ju fan lika klent som ett myggbett, nej klenare, myggbett känns efteråt ju ^^

Vi var så uppslukade av att kolla PH-värdet i jorden där vi var (som riktiga labbnördar, fast ute i en underbar miljö) att vi missade vår klass-brännboll :O mkt illa, men det var lugnt, vi stack bort och slog ett par slag bara vi fyra istället tills pappa kom och jag kunde köra hem alla igen :D

Nu ikväll har jag också haft det bra, när jag kom hem tog jag tag i livet och bestämde att jag skulle ringa och boka ett säljmöte med Chris Hansson - vår PeFör-lärare - nu på onsdag! Det är lixom inför det säljmötet alla ber sina sista böner och skjuter sig själv :P haha men nej, jag ska ta mig igenom det med ett fett MVG på pappret :D så jag ringde honom, och när jag e klar ringer jag upp honom igen som "vanliga Denis ringer till vanliga Chris" och frågar hur det gick. Han sa att det gick grymt bra :D haha jag blev såå glad :O haha :D jag satt i bilen på väg in till träningen då, så jag kunde inte skrika YEEEES då, men jag gjorde det inombords :D Nu är det bara två moment kvar tills betyget är satt :D haha jag är så nervös, men ändå lugn :) skönt, kan vara mitt te som jag sitter och dricker nu :) haha

Så jaa :) lite träning med Nina och en massa skratt igen :) det e underbart att fäktas mot henne..fast att hon fuskar så mkt det bara går ;) så om ni ska spela någon sport med henne, Watch her! :D

Nej nu blire att skriva säljplan och stressa vidare här i livet :) tjoho! :D kan ni inse att en planering inför ett 20min långt möte ska vara runt 21 datorskrivna sidor :O haha :D

Ciao alla och gör som mig, håll tummarna för fint väder imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar