fredag 29 maj 2009

Cuz we love träningsvärk <3

Idag straffas jag hårt då det är "dagen efter" :P
Dock inte av den vanliga typen, jag har träningsvärk sen igår! Det är inte okey, fast jag måste ju erkänna att det känns bra att musklerna hela tiden byggs på lite ^^ haha

Vi spelade 5-kamp på Laserdome igår med klassen, och jag kom fyra av 21, lite segt, men jag kan låta det gå detta året, vinner på det vi gör nästa år istället, det är ju då det gäller ;D

Hade aldrig testat 5-kamp innan så det var något nytt för mig...OCH FAN VA KUL DET ÄR! hahah :D jag totalt ägde ut allt :D nästan iallafall ;) klarade inte Laserdomes rekord på den äckliga tjuren pga att hon tyckte att jag fuskade efter 46 sekunder! :P rekordet la på 180 ^^
och sumobrottningen! hahah sååå kul! synd att man bara fick köra så lite dock :( men aja, sen var det dags för gladiator grejen...segt ju, jag fattade inte reglerna så jag bara hoppade på min motståndare och fick honom att falla innan jag hoppade efter, men jag rörde marken först, och det var tydligen det som räknades, så det förlorade jag....mot lille Acke....inte okey!

Sen käkade vi pizza, och som om att jag inte var lagom varm och trött redan skulle jag nu springa till fäkthallen och börja fäktas nu också...men jag fäktades något så in i helvetes bra! kan vara för den härliga musiken som Ninas Ipod bjöd på (Y)

Och eftersom det bara är vila idag så kommer träningsverken hela tiden smygandes! haha det bästa är att: det bästa sättet att ta bort träningsvärk är genom att träna ännu mer! så det blir en jobbig helg med lite träning verkar det som :P nu när Crille är borta på Siesta och lyssnar på Hoffmaestro & Chra...aja, min kul kommer också bli kul ju (Y) haha

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar