söndag 24 maj 2009

Yees, första inlägget då!

Om någon skulle undra så kan jag faktiskt inte svara på varför jag faktiskt började skriva en blogg. Beror nog på en massa olika orsaker, men främst var det för att jag tycker att mina små "statusar" på Facebook var fel ställe för mig att uttrycka mig. I alla fall när jag skriver så långa sådana.

Vet inte om det är här i detta inlägget man ska börja skriva lite om sig själv, om vad man gör och vad man inte gör, men för mig verkar det vara ett hyfsat bra ställe so here it is:

Bor med mina föräldrar i Hyllinge i Skåne, det är för övrigt grymt tråkigt här, helt cut off från civilisationen och ändå har jag haft inbrott två gånger... här bor vi för att syrran och jag ville ha var sitt husdjur vilket vi inte kunde innan, då vi bodde i Landskrona (Y) haha...så vi flyttade hit och here we are since some years back...

Som ni kanske har märkt så är inte mitt namn och inte heller mitt efternamn svenskt, kan bero på att jag inte här härifrån ^^ nope, är född och spenderade typ 30 dagar i Kroatien innan vi flydde Sverige :P

Vad gäller mig som person så vill jag påstå att jag är riktigt speciell, inte speciell som i vad folk gärna vill tro menas som störd, men i stil med att, jag tänker otroligt mycket på otroligt (enligt mig, men inte andra) intressanta saker. Ofta är det djupare saker som livet och kärlek och sådant. En annan sak som är speciell är väll jag + kärlek...haha låt mig inte gå in och snacka om det nu bara, senare kanske, men vi kan ju säga såhär att jag är otroligt kär i en tjej men vill verkligen inte ha någon relation och den ända anledningen till detta är att jag inte vill göra henne ledsen när jag säger att jag inte har så mycket "spare time" då jag fäktas och kämpar otroligt hårt med min träning för att försöka komma med till något OS i mitt liv :) sen så är jag rätt glömsk av mig, och det hjälper väll inte att glömma saker och ting i ett förhållande? Haha!

En sista sak för detta inlägget, näst sista kom jag på, är att jag är en helvetes glad person! Den ända gången jag ärligt kan säga att jag inte ler är efter tävlingar och kanske efter att provresultat utdelas.
Min stil och livstil skulle jag vilja påstå är rätt lugn och relaxad, jag älskar att ta det lugnt och kolla på film eller bara mysa på bästa sätt. Och eftersom jag är en elitidrottare så dricker jag inte. Men eftersom jag samtidigt ler så mycket och skrattar lika mycket menar jag att jag inte behöver sådant för att ha kul, kanske i så fall för att förbättra mitt lilla självförtroende, men inte annars, och att dricka så mycket att det förbättrar självförtroendet har jag aldrig prövat så jag vet inte om det är min grej alls faktiskt :D

Sist men inte minst i detta inlägget vill jag säga lite om vad jag tänkte skriva om. Som jag skrev innan så gillar jag att tänka och filosofera lite, detta har jag alltid velat skriva någonstans, och om det inte intresserar er så skriver jag det här för då har jag det sparat på något säkert ställe (internett).Dessutom kommer jag skriva lite spontana saker om vad jag tycker och känner för dagen.Jag gillar inte att bli tagen på bilder, men gillar verkligen mode och försöker att alltid klä mig snyggt. Så det kommer komma upp någon bild, men inte allt för många.

Aja det var nog allt för mig och mitt första inlägg. Jag hoppas att jag fångar någon persons intresse och att någon gillar det jag skriver om :)

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar