onsdag 2 december 2009

Im back - Temporarily

Yes tänkte försöka ge mig in på det här igen :) Det var verkligen länge sedan nu :O men som sagt så skriver jag inte denna bloggen för någon annan än mig själv, så kände att jag behövde....behövde bara lixom....andas? Samla alla mina tankar i huvudet och prata med de berörda direkt istället. Ta upp mina funderingar and teorier med personer in real life som det heter idag. Och tänker inte diskutera vad real life faktiskt är, för det vill jag inte börja med nu. Om det är när man är vaken och pratar med någon utan att någon tredje kommunikationspart ska behövas för att meddelandet ska gå fram eller om real life faktiskt är vad som helst eftersom man lever och såhär, därav borde real life bara vara whatever och inte användas i vissa syften och så. Men jaa som sagt....jag pallar inte börja såå jobbigt :)

Jag vet dock inte vad jag kan börja med för att lixom väcka intresse här på min blogg igen, önskar att jag hade fått någon ny syn på livet, eller fått något nytt intresse eller så, mode eller så, men nej...finns inte plats med sånt i mitt liv just nu verkar det som :P

Kanske kan säga att jag älskar - de flesta - ettorna på ProCivitas ;) De är så sjukt trevliga att det inte är sant, verkligen framåt och såhär, tillochmed de snygga! Haha fast det kanske bygger på att jag har byggt upp mitt självförtroende att det ända som behövdes för att jag skulle tycka att alla tjejer var trevliga är att jag ska prata lite med de? Verkar ju verkligen vara så att INGEN har något såhär emot mig :) mer eller mindre sant kanske ^.^ men som sagt jag jobbar på självförtroendet här så gäller att fortsätta ljuga för sig själv tills det faktiskt blir så som jag vill ha det! Så länge jag inte ljuger för någon annan skadar det väll ingen?

Jahaja, jaa jag har ju nämnt snygga ettor, och wow, ni ska se de! Ja ni kanske tillochmed läser min blogg själva så ta åt er! :D haha vet bara inte om jag kan nämna alla namn, men kan ju säga något kanske? Eller blir det fel om man nämner en och skippar andra? Jag vet inte...

Pella Berglund! Sjuuuuuuuuuuuuukt söt! Jag blir så glad varje gång jag ser henne! Riktigt såhär så man drömmer sig bort varje gång när man ser henne :) Jag gör det iallafall! <3

Sen så har vi ju Caroline Lindau.....DAMN :O Sjuuuukt het tjej som jag knappt pratat med men som jag inte sluta kolla på - och kan inte göra det nu heller för den delen - sen ettorna spelade volleyboll för ett tag sen! Shit va snygg hon är! :O Men jaa, vi spelar väll på olika nivåer hon och jag så....nej så ska man inte tänka, men jag nöjer mig med att se henne i ögonen varje gång hon går förbi :) haha! <3
(Emma kommer slå mig när hon får reda på att jag hittat någon ny men sorry Emma, som sagt så finns det olika nivåer, hon är på en högre än dig och mig! - men jag vet att du alltid kommer finnas där för mig allafall, du är säkert en bra vän iallafall xD)

Juste! Det var ju UFmässa nu för någon dag sen...och det var ju fan va jag ska falla för alla säljknep och vifta med pengarna :P köpte lite saker jag inte behöver, men jag är glad för att jag sponsrar lite folk :) har ju gått igenom det själv så vet hur det är ^^ Dock är jag absolut inte nöjd med säljarna i stor del, det var bara tjejerna som lockade :P haha sant faktiskt :) Gillade hur Evelina snodde mina pengar gav mig en tvål och gav mig min växel sen var hon så nöjd så :P

Men hey! Detta räcker ju till en början? Kommer mer, känner att detta var ju kul :D haha

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar