onsdag 2 december 2009

Ska JAG bli stallpojke i sexiga, tighta byxor och ridhjälm? :O

Idag var jag på ett ytterst spännande äventyr i Kristianstad :) Jag var och mönstrade! Oooj som det gick...! När jag kom till Kristianstad övervägde jag att skjuta mig i handen en stund för att känna adrenalinet pumpa och få igång blodflödet och dels för att blodet är nog varmt, för något varmt var vad jag behövde :O det var säkert -10˚C om inte mindre tillochmed, helt seriöst :O hur kom kylan bara så plötsligt? Vart är snön isåfall? Iochförsig så var det fint när frosten hade lagt sig på gräset och alla bilarna och när jag andades ut kom det hela tiden vit rök som jag försökte väldigt koncentrerat att få till ett hjärta! Haha Gay! Tur att ingen var omkring mig då säger jag bara!

Men aja, tänker inte berätta om alla tester och så för det kan man läsa om någon annanstans. Men något som var intressant att det var hela 3 tjejer där också som mönstrade :O och den ena av de såg riktigt bra ut :O MEN hon var eeeefterbliven....tyvärr :P

(((( Haha är det fel att använda det ordet (efterbliven) som adjektiv om man använder den akademiska och lexinska - <-- heter det ordet så? - betydelsen? Det borde det inte vara? Helt off och så :) lite blåst också, men det var rätt sött kan ju jag tycka ^^ ))))

Iallafall så tyckte min jävla psykolog inte att jag skulle eller hade kvalificerat mig till någon jägartjänst då jag inte hade tältat tillräckligt mycket ute i naturen under min uppväxt....tack för den, you just pissed me off liiiiiite! Hon borde inte få behålla det jobbet...och att hon säger det med det där "jag kan inte hjälpa dig"-smilet så blir man lite sur...menmen bara tacka och gå vidare vilket jag gjorde!

Motgångar är ju till för något och de är till för att vändas till fördelar vilket jag gjorde väääldigt snyggt! Jag kom in till han som skulle ge mig min befattning och pratade lite och vips så fick jag sista platsen till Militärpolisen (Livgardet) i Stockholm redan nästa år, några dagar efter jag tagit studenten! Sjuuukt kul! Grymt eftertraktad post tydligen så är jävligt glad över att han såg att jag hade vad som krävdes för det!

Så jag kommer lära mig att rida heest och få ett MC-körkort som tillochmed gäller till det civila efteråt! Men ser ju nästan mest fram emot hestarna :D Ska bli kul att bli stallpojke, det är sååå jag!

Aja, das war alles som de säger i Gambia!


Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar