torsdag 24 december 2009

Jullov!

Ja jullovet har ju varit igång ett tag nu och jag har bara tagit det lugnt och så, därav inga inlägg här. Men här kommer två-tre stycken i rad iallafall!

Så julen började fint med att jag sjöng lite i kyrkan tillsammans med min kör och några andra solister. Det var faktiskt rätt kul för vi var 2 killar och 38 tjejer typ ^^ Schysst fördelning om du frågar mig och Crille :P ett riktigt bra sätt att lära känna några tjejer iallafall :) och att bli lite favoriserad av The Almighty Rambod! Sjungandet gick bra "som vanligt" även om jag sjöng fel vid två ställen typ, men det lät ändå bra och jag fick publiken att skratta vilket verkligen var mitt mål i år, så jag är riktigt nöjd med mig själv! Och Isabell! :O Wow....den tjejen kan sjunga! Sjukt fint :) Crille och jag rös när vi hörde henne tillochmed och det var ett tag sen sist faktiskt (i ettan - när en tjej sjöng Halleluja).

Ja sen var det lov och det började med 2 sitta-uppekvällar och några msn-dejtar :P haha så gick och la mig vid halv 5 och vaknade halv 4 ^^ Stabilt ju!

Och förutom det har jag inte gjort något förutom att packa till fjällen då Crille och jag ska åka dit från den 25:e - 5:e eller 7:e :)


Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar