måndag 14 december 2009

Mysterious?

Det nyaste tillskottet i Photoshop-familjen var den här lilla tösen :) Grymt bra bild, men jaa ^^ vill ju alltid göra något eget av det så självklart gäller det denna också :) Synd att bilden är lågupplöst bara...men man ser fortfarande henne iallafall, så ska inte klaga :)
Haha asså neej, jag vet inte, detta var första gången jag gjorde något sånthär :) A beauty says more than a thousand words, men jaa, ville ändå försöka ^^ utan parfymen och texten kanske bilden hade blivit ännu bättre? Då ser det veeerkligen ut att vara midnatt och såhär..månsken och allt :) riktigt fin bild...eller ja....åter igen...motivet ^^
Ljus variant :) Lite...jag vet inte vad, men jag gillar den lika mycket som den nedanför :)
Sjuuuukt vacker tjej! :) Vet inte vad hon tittar på men kände för lite mer..."Det är natt och hon ligger på sängen och tittar ut på månen som lyser så klart på kvällen" men har problem med ögonen och munnen....ansiktsuttrycket heter det nog ja! Det är inte direkt "glatt" eller "förföriskt" eller "ledset"...hmm, värd en funderare den här!

4 kommentarer:

  1. helvete denis! FLER INLÄGG! Fortsätt skriva :)

    SvaraRadera
  2. ohh sexy bitch! Din flickvänn eller? :D

    SvaraRadera
  3. neej har inte den turen riktigt....men va fan, kan ju ändå köra en het foto-session med henne? :P haha neej nu ljög jag igen, fick bara låna hennes bild där högst uppe när jag sa att jag hade några små idéer bara :) men jaa, hon är grymt het! och riktigt trevlig också :) så om jag jobbar på det lite så kanske jag har lite tur ^^ haha

    SvaraRadera