måndag 14 december 2009

Tänkte göra lite saker jag inte gjort tidigare!

Ja nu är det såhär att jag inte har några bilder på min blogg och det är för att jag inte fastnar på foto, har inte tillräckligt bra självförtroende för det och så slutligen så föredrar jag själv att ta bilder på andra helt enkelt. Men sen är jag också en liten Photoshopnörd om man kan säga så, och neeeej, jag kan inte allt, men va fan, jag är rätt bra ändån! Jag "lär mig" iallafall :P

Och i fortsättningen ska jag nog göra lite så att jag lägger upp bilder som jag fixat till lite och så här :) för skojs skull lixom...kommentarer är ju självklart uppskattade :)


- SPONTANT INLÄGG MITT I TEXTEN -
DÖÖÖÖÖÖÖÖ skolan! haha jag har EN (1) lektion imorgon från 8-9...Hej-kom-och-skjut-mig?

Aja lägger upp några bilder nu direkt här efter så får ni se lite vad jag sysslar med ^^


Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar